Monday, April 26, 2010

Selamat Hari Lahir, Aishah


[Entri khas buat sahabatku, Siti Aishah binti Alias]

Assalamualaikum, Aishah..

Ermm...tak tau nak guna ayat camne...Tapi kali ni nak guna ayat yang kita tak biasa guna bila kita bercakap bersama, hehe..So beware ye, sila jangan gelak, ok Shah!

Shah,
Rasa banyak benda yang aku nak cakap..Tapi, tak pasti apa yang ingin dicoret di sini..Dah lama kan kita bersahabat Shah...Dari umur kita 6 tahun, sampai la umur kita dah mencecah 23 tahun ni..Macam-macam benda yang kita harungi bersama..Harung sungai, harung pasir, harung semak-samun, sume benda la, hehe.. Ermm..Teringat-ingat lagi sume saat-saat tu, suka, duka, pahit, manis, sume ada....Banyak kan kita berkongsi rasa..Banyak sangat masa yang kita spend bersama kan Aishah..

Shah,
Di kesempatan ini, aku ingin memohon ribuan kemaafan...Andai selama persahabatan kita ni, aku banyak membuat kesilapan dan sebagainya..Cuma, andai boleh diputar waktu, kalau boleh aku ingin kembali ke waktu dulu, untuk menjadi sahabat yang lebih baik, lebih baik daripada aku di hari-hari semalam, yang aku rasa sangat banyak kekurangan dan kelemahan.Terima kasih Shah, kerana menerima aku seadanya...


Rasulullah pernah bersabda, jika kita sayangkan seseorang, kita perlu lafazkannya..Esok belum pasti ada untuk aku....Shah, I wanna say I luv you..Aku sayangkanmu kerana Allah..
[Nak tulis gak kat sini, sebab kalau nak cakap depan2 ngan Aishah memang takkan cakap, huhu..Sebab Aishah akan gelak dulu...kan?]


Dan terima kasih sangat sahabatku, kerana sentiasa bersamaku pada waktu senang dan susah. Menjadi pendengar setia untuk ceritaku yang tidak pernah ada titik noktahnya..


Shah,
Semoga dirimu sentiasa berada dalam redhaNya..Dan semoga kita sentiasa berada dalam perjuangan, perjuangan demi menegakkan agamanya, InsyaAllah..
Perjuangan kita masih terlalu panjang, moga diberikan kekuatan dan moga kita istiqamah..

Shah...
kita jadi sahabat sampai bila-bila ye, sampai kita kahwin dan ada anak sekali pun, sampai bila-bila...Jangan lupakan aku di sini...Dan harapanku, semoga kita bertemu di syurga...Aku ingin bertemu dengan sahabat sejatiku di syurga...Shah..kita sama-sama doa ye..

Last but not least, Selamat Hari Lahir sahabatku=)




( Original image from: http://www.allabouthappylife.com/wallpapers/valentines_day/1600/1600-love-wallpaper-dsc02850.j)

No comments: