Monday, May 3, 2010

Sedih....



Sedih..


Rasa sedih....

Rasa sedih sangat.....

Sepatutnya...

Aku bersyukur dengan setiap perpisahan...

Kerana pasti tiada pertemuan tanpa perpisahan....

But...Still...I feel sooo sad...

And I think I already have a good cry tonite...

Hope I won't cry anymore..

Kata orang, tangisan itu tanda kelemahan..

Tapi bagiku...tangisan itu bukan tanda kelemahan..

Kadang-kadang, tangisan itu bukan boleh ditahan-tahan..

Atau..

Bukan yang boleh dilakon-lakonkan..


Kadang-kadang tangisan boleh menjadi sumber kekuatan, melepaskan perasaan di jiwa dan menenangkan fikiran...

Melepaskan rasa sayang, ya mungkin juga...

Melepaskan rasa tak ingin berpisah, ya mungkin juga..

Menangislah jika rasa itu dapat melegakan hati..

Menangislah, andai diri terasa lemah, pohonlah dariNya yang maha Kuat lagi Maha Berkuasa.....

Allah...Berilah aku kekuatan..Aku tak tau la Ya Allah, kenapa rasa sedih sangat ni...

Aku tau Ya Allah..Sahabat-sahabat hanya pinjaman sementara...Sampai masa akan berpisah jua..

Tenangkanlah hati ini Ya Allah..

Aku sayang mereka...Berikanlah yang terbaik untuk mereka di dunia dan akhirat..

Moga Engkau merahmati persahabatan kami selama ini..

Dan kekalkan ukhuwah antara hati-hati ini...

Aku sayang mereka, keranaMu...



No comments: